marți, 6 august 2013

Prin Rodnei pe biciclete

  In luna Iulie am facut o iesire de trei zile in Muntii Rodnei cu bicicletele.
 Am urcat pe valea Aniesului unde se lucreaza intens la viitoarea hidrocentrala din cate am inteles de la localnici, in zona este asfaltat cam 8 km din sat in sus pe vale.




 Accesarea fondurilor Europene a avut mare succes in domeniul Apicol.

 Marea majoritate din traseu se poate face pe bicicleta, asta daca nu ai bagaje mari cum am avut noi. Pe ultimele portiuni am avut de impins la ele, panta fiind foarte mare.

 Varful Corongis.
  Din traseul de cruce albastra ne-am abatut si am ajuns la stanile de sub Corongis, unde am  pus cortul.
Urmeaza coborarea...

3 comentarii:

  1. Astept coborarea. :)
    Felicitari pentru entuziasmul de a explora muntii Rodnei pe biciclete... de rucsacii uriasi nu mai zic nimic. :)

    p.s. Pe traseele ce pleaca din valea Aniesului am fost si noi, in iunie: http://www.bandarosie.ro/2013/08/pe-anies-in-sus-si-n-jos-2-zile-iunie.html

    Alina- banda rosie

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa pun si pun si coborarea :), faine pozele voastre de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dracu sa ii ia de nenorociti... fac baraje si hidrocentrale in zone protejate .. hidrocenralele alea vor capta apa ce va reduce debitul riului .. va suferi tot ecosistemul

    RăspundețiȘtergere