sâmbătă, 4 decembrie 2010

Cluj Winter Race 2010


Sambata 4 decembrie a avut loc a 5 editie a Cluj Winter Race, concurs la care am participat si eu. Din pacate nu am avut parte de o vreme prea frumoasa, nu am avut deloc parte de soare iar frigul nu ne-a menajat nici el, temperatura fiind de 2gr. 


Concursul a avut 3 categorii Pro, Fun si Fete, diferenta facut-o  numarul de ture care trebuiau efectuate 7 la Pro, 5 la Fun 3 la Fete.
Din Bistrita am participat 4 baietii din care 3 la Fun si 1 la Pro. 

Traseul a fost unul de dificultate medie dar care ne-a tinut in priza tot concursul, alternand portiunile de asfalt cu cele de pamant. In ciuda vremii urate a fost o placere sa particip la acest concurs mult asteptat, iar avand in vedere ca a fost primul meu concurs m-am simtit bine si abea astept urmatorul. Clasamentul se poate vizualiza la urmatoarea adresa http://download.marosbike.ro/cwr10-rezultate.txt 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu