joi, 31 martie 2011

The walk


 Miercuri am facut prima iesire mai lunga cu bicicleta (32km) de anul acesta in padurea Faget. Urmarind traseul pe cruce rosie care pleaca de la izvorul Sf Ion si duce pe Vf Peana ( 832m ) fiind cel mai inalt punct din dealul Feleac.

                       Vremea a fost superba, padurea ne-a intampinat si cu un covor de flori de primavara.

 Traseul nu este unul dificil, este unul placut de facut si la pas avand in vedere ca in multe locuri sunt cazuti copaci, initial am avut de gand sa ne intoarcem tot prin padure dar in final am ales asflatul.


 Traseul iese din padure si se intersecteaza cu soseaua care duce la Ciurila loc in care am pierdut traseul dar am dat de altul pe banda albastra si ne-am tinut de acesta.
 Am dat si de niste case de vacanta de unde aflam ca pe drumul care duce la lacul Micesti se afla un parc zoo asa ca ne hotaram sa vedem ce animale sunt pe acolo.

'' Moara de Vant'' este primul zoo parc din Cluj, loc in  care vizitatorii pot sa atinga animalele sa le hraneasca. Intrarea este 4 lei iar pentru inca un leu primiti si o galtuta de graunte pentru a hranii animalele.

 In parc se gasesc caprioare, cerbi, pasari, o maimuta, iepuri, capre, caini din rasa Golden Retriever, dihor, purcelasi de Guineea...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu